A
AntmanLFE
Guest
Hi. Det var kun den anden dag jeg tænkte ved mig selv jeg ville elske at spille med en microcontroller og var stødt på et bræt jeg havde sat sammen for flere år siden. Det var et kit, og jeg formentlig stoppet gøre noget med det som kode / forbindelsen var over mit hoved på det tidspunkt. Unfortunetly jeg dont have nogen dokumentation, der fulgte med sættet. Det problem jeg står over for i denne fase er at programmere chippen. Jeg havde en usb til seriel adapter, men til sidst fandt ud af de fora, at dette er ubrugelig for til dette formål. Jeg så cranked den gamle bæst, som havde en seriel port på bagsiden og prøvet at bruge en programmør ligesom IC-Prog med JDM programmør til ingen nytte, men jeg har en fornemmelse af jeg måske være at gå i den forkerte retning, og kan gøre det virkelig galt, så jeg tænkte jeg ville skrive på fora her. Mikrochippen er en PIC16F877A I / P. Im ikke sikker på, om jeg har brug for en særskilt programmør som den serielle port er forbundet med en MAX232 chip ombord. Enhver idé-eller forslag til, hvordan jeg kan få dette arbejde?