TL082 & CA3140 Strømforsyning

R

reg_ftg

Guest
Kan nogen hjælpe mig jeg har brug for en skematisk for at drive TL082 & CA3140

for tl082 pin4 er-V og pin 8 er + V for ca3140 pin4 er-V og pin7 ps + V bruge 7815 til + V og 7915 for-V

Tak for ur opmærksomhed, jeg ved om pin Men jeg vidste ikke bedre skematik som en strømforsyning til, at IC `s Hvis ikke forveksles det behøver + - 15V Jeg har brug for et kredsløb for at genereret netop volt med den passende nuværende

Hej, har du ikke brug + / -15 nødvendigvis. med + / -5 nævnte opamps har tilstrækkelig input common mode rækkevidde og udgangsspænding gynge til mange applikationer. Supply kunne være enten højeste kvalitet eller mest simple, afhængigt af dine behov. Hvad er din primære forsyningsspænding?. E. g. Hvis du allerede har +5 V, kan du bruge bare en 7660 spænding konverter. Regards, Frank

Hvis du vil kan du bruge GND i stedet for-V og bare bruge en 5V (LM7805) for + V

Jeg tvivler på, hvis kredsløb kunne bruges med samlet levering. Kun CA3140 har input common mode vifte herunder negative forsyning, TL082 er langt fra det, og ingen af ​​dem har udgang jernbane-til-jernbane kapacitet. TL082 ikke er angivet for spændingsforsyning under + / - 3.5V. For enkelt levering drift, bør TL082 erstattes af en passende del. Og det kunne være, at hensigten kredsløb ikke egner sig til alle for en enkelt leverance.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back