to lag PCB kan gøre dette?

J

jigdo

Guest
Hej:

Nu vil jeg gerne gøre en kunde udvikle board.There er 1C12 cyklon fpga 256 knappenåle, en SDRAM 54 stifter, en flash 48 stifter og andre components.I tror, at hvis
de fire lag, vil det være let, men meget expensive.So Jeg vil gerne spørge to lag
kan gøre dette?Det VCCand de GND hvordan ruten?Venlig hilsen

jigdo

Du kan spore Vcc med 60mil bredde det øverste og bot.lag og hæld GND, at top-og bot som sammensatte lag i den forstand, at coplanar waveguide i alle de tomme områder, der ikke er besat af spor med 20 mil clearance spore til kobber og pad / via kobber.

Hej amjad:

Jeg er en newbie.Can du forklare sentense: "gør coplanar waveguide i alle de tomme områder, der ikke er besat af spor med 20 mil clearance spore til kobber og pad / via kobber".Mener De, at to lag PCB kan afslutte projektet?Jeg har ikke tilstrækkelig tillid.

Hej,

Du kan afslutte dette projekt i 2 lag, hvis din fpga pin pitch muligt at træffe nok spor og baseret på din fremstilling og montage formåen.Tjek med din kunde, om sporene er tilladt under fpga og andre komponenter på monteringsfladen side.At gøre signaler har jordreferencepunkter, kan du tilsætte kobber dvs. positive fly i top og bot.lag og slutte den til jorden.Sørg for at du har clearance af 20mil fra puder og spor med denne stelplade.Og du er nødt til at bruge 60mil spor bredde til rute Vcc.Hvilken software bruger du til dette design?

Hilsen.

Hej

Jeg bruger PADS2005
og studere bruge HyperLynx simulation.I tror, jeg har mange
arbejde for at do.studing .......Venlig hilsen

jigdo

I PADS2005, kan du foretage top og bot.lag som Split / Blandet fly og hæld kobber (GND).

Ganske vanskeligt for en newby, men fortsætter, rippe op & igen igen
og igen, indtil det bliver gjort, får du der.

Selv som for omkostninger, har du faktisk set på det koste?have 4 lag kan bidrage til at gøre bord størrelse mindre & kan så gøre det mere omkostningseffektivt at have flere lag, da dette giver også mulighed for forbedringer i EMC & DFT osv.

Jeg havde en stor dobbeltsidet bord (Ł27), at jeg er reduceret i størrelse, gik op til 4 lag & få det for L13 fra øst nu.

For at mange stifter jeg se masser af links, via's etc om dobbeltsidet.

2layer bord vil bringe dig EMC problem.Måske specifikationen kan ikke gå i opfyldelse.

Jeg vil også anbefale dig at bruge 4layer bord, 2layer bord vil uundgåeligt have EMC problem

to lag bord er nu ikke nok,

Du må hellere bruge fire lag bord

for bedre signal integritet og lavere EMI.

fire lag bord er lidt dyrere end to

lag bord.venlig hilsen

jigdo wrote:

Hej:Nu vil jeg gerne gøre en kunde udvikle board.There er 1C12 cyklon fpga 256 knappenåle, en SDRAM 54 stifter, en flash 48 stifter og andre components.I tror, at hvis

de fire lag, vil det være let, men meget expensive.So Jeg vil gerne spørge to lag

kan gøre dette?
Det VCCand de GND hvordan ruten?
Venlig hilsenjigdo

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back