Touch Switch

E

em00guy

Guest
Im a newb har nogle problemer med et kredsløb.Im skabe et touch skifte bruger dette kredsløb her: http://www.paia.com/touchsw.htm Problemet er, at de 4.001 CMOS-chippen har en VSS og VDD pin, at jeg ikke kan se i denne skematisk.Betyder det, at jeg ikke behøver at forbinde disse stifter.Og for den sags skyld, præcist hvad der er VSS og VDD.Jeg ser også en v forbindelse til ben 12 og 13 via en 680K modstand, hvordan dette adskiller sig fra CMOS strømforsyningen.Tak meget, og jeg apoligive for min newbiness.

VSS er jorden, og VDD er magt.I den skematiske, at conncetions magt er underforstået, så ja, skal du foretage tilslutninger til din magt rails.It nævner i denne artikel, at alt fra 5-18V bør accepteres.De fleste bare bruge 5 for VDD og GND for VSS.

Dette skifte giver kun en puls af bestemt varighed, og kort efter at du tager din finger af pladen vil gå ud også.Så hvis du tror, at du vil vende somethng om svaret er ja, men kun for en tid.
Normalt vil et skifte, når rørt, når aktiveres output (ON), og når rørt igen disactivates output (OFF).
Måske vil du foretrække denne mulighed?

HI,
U vil finde mange flere banen
www.discovercircuits.com / C / capacitance-sw.htm

IanP skrev:

Dette skifte giver kun en puls af bestemt varighed, og kort efter at du tager din finger af pladen vil gå ud også.
Så hvis du tror, at du vil vende somethng om svaret er ja, men kun for en tid.

Normalt vil et skifte, når rørt, når aktiveres output (ON), og når rørt igen disactivates output (OFF).

Måske vil du foretrække denne mulighed?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back