trådløs communcation eller GSM, CDMA, WCDMA

E

ednan

Guest
i M student of Computer Engineering .. Skulle jeg gøre mit sidste år projektet i trådløse communcation eller i GSM, CDMA, WCDMA ...
Jeg ved ikke, der er bedre, plz afgøre mig den bedste og foreslå Projekt re; eted til at ..
tak
Ednan

Jeg foretrækker at gøre yor projekt i MIMAX det er bedre end andre, nyere og relateret til dig mere

Ja, jeg er enig med waleedelsafoury, at det er bedre at have et projekt iin WiMAX,,

Men hvis du kan da ikke bare gå til nogle af de kommende teknologi til projektet.

Være en computer ingeniør, havde du studeret edb-sikkerhed papir og netsikkerhed design og styring papir, så du kan gennemføre nogen sikkerhed forbundet algoritmer, der benyttes i trådløse standarder.Kryptering er et stadigt blomstrende domian, hvor du kan relatere din ansøgning med trådløse netværk.

Angu skrev:

Være en computer ingeniør, havde du studeret edb-sikkerhed papir og netsikkerhed design og styring papir, så du kan gennemføre nogen sikkerhed forbundet algoritmer, der benyttes i trådløse standarder.
Kryptering er et stadigt blomstrende domian, hvor du kan relatere din ansøgning med trådløse netværk.

For en computer engineering du kan bruge dine evner til at modellere den trådløse kanal og gøre det demonstation i, at siden ville det være relateret til både trådløse com.plus computer engineering, eller du kan gøre simulering på WiMax-pakker og gøre nogle ydeevne analyse i forbindelse med, at ...Masser af temaer, du skal bare vælge noget, der interesserer dig mest ...

ednan skrev:

i M student of Computer Engineering .. Skulle jeg gøre mit sidste år projektet i trådløse communcation eller i GSM, CDMA, WCDMA ...

Jeg ved ikke, der er bedre, plz afgøre mig den bedste og foreslå Projekt re; eted til at ..

tak

Ednan

Hej ...
Jeg ønsker at vide, at Infraed transmition og receving .... Jeg vil gerne bruge BlueTrooth insted af Infraed ... plz afgøre mig Hvordan kan gøre dette

Hej Jeg startede min forventes i forbindelse med WiMAX ... jeg vil arbejde på OHY lag ... hjælp SOFDMA ... men jeg ville gerne vide, hvad er advanteges af SOFDMA over OFDM .. Please Help .. im venter nemlig ur ive svar
Thanx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back