trådløs video hjælp

H

homemade24

Guest
Jeg har bygget en hjemmelavet 1.2GHZ trådløs video-overvågningssystem, og jeg kom op omkring 30yrds
kort på kredsen jeg havde brug for
hvad eller nogle mulighed for at øge udbuddet
tak

Brug en bedre antenne.Du kan også bruge en forstærker.

30 meter kan være et godt antal.Det afhænger af båndbredde, hyppighed og mange andre faktorer.Har du tjekke, hvad der kan være, hvis dit system har mere end 30 yards rækkevidde?

Undskyld jeg få en række af 100yrds I NEED 30 yrds mere.

Forbedring af antenner er sandsynligvis den bedste ting at gøre, bruger du rette antenner og bruger det korrekte kabel, også kan antenner "se hinanden", dvs har du synsvidde transmission, vil det gøre en stor forskel på den række

Brug et teleobjektiv.

Ideen er at overveje "out of the box" løsninger såvel.

ja jeg bruger ant.at cam med RX / TX og ja de kan "se" hinanden
troede bare, at mide være en enkel, billig fix

Du skal have mindst 4 dB mere TX-styrke eller 4 dB bedre receiver følsomhed.Du kan også prøve at justere antenner (placering, orientering, matching, etc).

Ja, formentlig den nemmeste måde at forbedre rækken er at bruge en højere gain antenne på fremsende side.Dette vil lede strøm tilgængelig fra din senderen til et mindre fysisk vinkel, øge den samlede fået fuldmagt til i den anden ende.Du har sikkert et enkelt antenne, der fulgte med enheden, og den gevinst er sandsynligvis omkring 6 dB.Så hvis du har fundet en 14 dB eller så antenne eller andet sted, vil det sandsynligvis have det område, du har brug for.

tak dette er hvad jeg har
http://img.inkfrog.com/click_enlarge1.php?image=IMG_1156.jpg&username=securitystar&aid=30800815

og det er hvordan jeg bruger det jeg gjorde forkorte coax fra TX til antennen
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

På dit billede RF stik ligner F-stik fra tv.Hvis det så du kan gemme nogle signal niveau ved at erstatte dem med høj kvalitet RF stik.Selv godt 50 Ohm stik sandsynligvis vil blive bedre.Brug 50 Ohm i stedet for 75 vil give -14 dB tilbage tab, hvilket er nok til CCTV.Tilsvarende indsættelse tab vil være cirka 0,18 dB, der er helt sikkert mindre end tabene i F-stik.Du kan også klippe kablet kortere.Men væsentligste forbedring du kan få fra antennen.Husk, det kan være 50 Ohm også.

ked af RF-OM
Dette er den opdaterede billede jeg havde allerede erstatte den lange coax med denne ene med skrue stik Jeg er ikke sikker på, hvad de ohm coax er det ikke markeret (bare et stykke jeg har fundet)
Er jeg virkelig nødt til at bruge 75 ohm?og eller denne type stik ok har jeg brug for noget bedre.
tak
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Definitely på dit billede der er F-stik.Dette stik er designet for de gamle analoge tv-systemer til frekvensbånd omkring 300 MHz.På 1,2 GHz den kan let indføres 1.5 dB for tab.Dette nummer er for loddet stik, men du bruger krympede, så tabet kan blive endnu mere.Du kan købe billig skinke radio-stik og et lille stykke af god koaksialkabel.Selv om de vil være 50 Ohm du vil få forbedring i forhold til de gamle F-stik.Prøv at spørge producenten om bedre kvalitet antenne.Selv om de har nogen, der formentlig vil være i stand til at fortælle, hvor du kan finde det.

tak igen RF-OM
Jeg vil erstatte den stik og coax og give det en chance

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back