Transformer bredbånd adskilles?

truebs skrev:

De to spoler i transformatoren er ganske tæt (infact i tilfælde af autotransformer er de samme).

Det er den gensidige induktans, der gør en coil input påvirke den anden spole produktion.Du vil have to ligninger med den gensidige induktans i både og kun en spole's induktans i enten.

Hvis du kan stadig den magnetiske flux helt inde i de to viklinger der ikke er noget problem.
Så snart den flux er lavere, vil den gensidige induktans være lavere, og den magt overført fra primær til sekundær.

Mandi

Så længe de to spoler er koncentrisk, selvom du flytter dem fra hinanden radialt den flux, der forbinder dem vil forblive den samme.
Hvis du skulle til at hælde en af bredbånd i en vinkel så den flux sammenkædning wud falde, og dette wud nedsætte den gensidige induktans og magt overført.

T

truebs

Guest
De to spoler i transformatoren er ganske tæt (infact i tilfælde af autotransformer er de samme).

Men bare forestille sig, jeg begynder at tage den sekundære spole væk fra primær spole langsomt, Hvad ville der ske?

Hvordan kan jeg analysere de ændringer i opførsel med afstand?en bog eller tekst, som beskriver dette?

På hvilken maksimal afstand ville transformer handling løs?(Hvilke faktorer vil det afhænge af?)

Jeg spørger for meget, må jeg?
Thanks anyways!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back