transmission linje RLGC af kvasi-statiske

M

myem

Guest
Jeg bruger kvasi-statisk simulator til at analysere en hel pakke. Jeg fik nogle opstår problemer omkring det. Hvorfor der kun RLC kan vises, G er altid lig med nul. Ligegyldigt hvad jeg øge frekvensen, LC næsten ikke ændre, blot R stigende. hvorfor? TKS

[Quote = myem] Jeg bruger kvasi-statisk simulator til at analysere en hel pakke. Jeg fik nogle opstår problemer omkring det. Hvorfor der kun RLC kan vises, G er altid lig med nul. Ligegyldigt hvad jeg øge frekvensen, LC næsten ikke ændre, blot R stigende. hvorfor? TKS [/quote] 1. G repræsenterer underlaget tab. Dette afhænger af tre parametre: dielektriske konstant, bulk ledningsevne og tab tangent. Når du har freq-uafhængig dielektriske konstant og nul tab tanget, vil G altid være konstant. Når du har bulk ledningsevne og tab tangent er nul, så G er altid nul. 2. Jeg tror ikke, du kan se forskellen i C med kvasi-statisk værktøj. I fuld-bølge kan du se en forskel på grund af den fringing feltet. 3. L reducerer meget lidt, da freq går højt. Bedes du rette mig hvis jeg tager fejl.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back