transmissionsform tunable impedans overflade

I

Ivan_

Guest
Er enybody kender alle mulige konfigurationer for transmission tunable impedans overflader?Jeg mener, det i princippet bør være arbejder gerne Sievenpiper's overvejelser impedans overflade, med varactor dioder til kontrol af produktionen stråle retning ved at kontrollere fase distribution langs overfladen, men i den fremsendende mode.Så et plan bølge som løftestang til overfladen normalt skal sendes til produktion af systemet (ud over den aktive overflade) med en ikke-normal stråle retning afhængigt af den fase langs den struktur,
der kontrolleres af varactors' capacitances.Jeg forsøgte at simulere en række vertikale metal strips i HFSS med en RLC betingelse (variabel kapacitans) mellem tilstødende bånd bortskaffes på overfladen, som er berørt af input plan bølge.Som kapacitans stigninger, transmissions koefficient mellem input og output bliver faldende.Jeg vil mantain en temmelig høj transmissions-koefficient, når variere fase distribution.Men med denne struktur kan jeg ikke formår at gøre det.Jeg har vedlagt en prøve fil til enheden celle.Enhver anvisning eller hjælpe med at designe en lignende struktur for at opnå den ønskede adfærd?

Tak.

I.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back