TRILUX TAP2834 TNP-X - forvrængning af billedet

M

mariusz1327

Guest
I det viste billede er flosset konturów.Podmieniłem elektrolytter og 47/250 i strømforsyningen er også på samme scalak tda8143.Wymieniłem, men det gav ikke poprawy.Zauważyłem forventes, at efter ca 30 minutter.billede bliver en kompetent præstationen af skader på elektrolytten dog .. Måske nogen har sporet ham?....

47μ, og 100nF 1NF TDA8143 ansøgningen ikke havde det samme i går, ...

Det er stadig kontrol efter aflæsning af billedrøret socket Flyback transformer, hvor kablet går til CRT HV, uanset om det er sort, rustne, wire kommer ud af lykke.Dette kan være en vin Flyback transformer.Flyback transformer ledning til strække og spille det, og hvordan sorte er udveksling af lykke.Nogle gange lykkes mig at ordne det og spille et par mere (teen) måneder.Hvordan kan jeg give det til dig på IR, fordi der ikke giver råd i strid med reparation teknologi.

Så meget for den rådgivning fra enhver interesseret nok gange odzewu.Wiele få minutter efter den kontrol, der finger er varm og elektrolyt udskiftning hjælp.

Jeg har den samme ting, som jeg nævnte elektrolytter C801, C802, alle i inverteren i hele lodrette og i sidste ende fik noget tid for normal drift af modtageren, cirka 5 minutter.Så er det lige begyndt at blokere ud over de funktioner på tastaturet lokalnej.Jak falder i noget konkret jeg vil vide ... Regards

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back