J
John Xu
Guest
Jeg har et spørgsmål om TTL-niveau.For VDD = 5V, det er defineret som minimum VOH er større end 2.4V og den maksimale VOL er mindre end 0.4V.Hvad jeg ønsker blot at vide, om min udgangsniveau logik 1 er 5V og logik 0 er nul V, er det altid ses som TTL-niveau?Sige på en anden måde, er det det eneste krav til TTL definition, dvs VOH> 2.4V, VOL <0.4V.Ingen andre krav?
Jeg stillede dette spørgsmål er bare fordi jeg f.ex. nogle produkt asssert deres TTL output er gennemført ved open-clollector/drain og eksternt forbundet med en pullup modstand.Men jeg kan gennemføre den logik VOH-5V og VOL-0V let ved min kredsløb, fx en komparator output.Det behøver ikke nogen ekstern compoments eksternt.
Kan nogen hjælpe med til at Clary det for mig?
Tak
Jeg stillede dette spørgsmål er bare fordi jeg f.ex. nogle produkt asssert deres TTL output er gennemført ved open-clollector/drain og eksternt forbundet med en pullup modstand.Men jeg kan gennemføre den logik VOH-5V og VOL-0V let ved min kredsløb, fx en komparator output.Det behøver ikke nogen ekstern compoments eksternt.
Kan nogen hjælpe med til at Clary det for mig?
Tak