S
steviemidnight
Guest
Jeg har en elektret mikrofon, som kun producerer små spændinger med en max impedans på 1.5k.Jeg har brug for at filtrere dette med et bandpass filter.derefter uddybe dette, så jeg kan input det i min adcPIC eller CVSD.Jeg er også har problemer med min ISIS simulering af MIC-dvs jeg kan `t få det til at virke.
Ineed nogle gode Proteus librarys nogen forslag, jeg har prøvet der hjemmeside
Band pass filtre 200-3000Hz:
Bessel - ingen fase problemer, men dårlig afbrød
chebychev - fase problemer og god frafald
Butterworth - et sted i mellem ovenstående.
skal jeg gå for en aktiv eller passiv filter Jeg har brug for hjælp i differnece tak.Som jeg har brug for at forstærke MIC output det kan lige så godt være et aktivt filter - enhver op-amp forslag tak.Jeg vil gerne holde denne kompakt, men har ikke gjort meget arbejde med op-ampere, im ser på en eller anden form for samm-key løsning.Er jeg på rette linjer venligst og eventuelle forslag
Jeg har testet de Tx og Rx der arbejder bøde og gå op til 150KHz før tab af signal med en konstant firkantbølge.Jeg vil købe CVSD chips men jeg er stadig i gang for at forsøge at kode et adcPIC og afkode i en UART derefter DAC på Rx ende.- Har ikke nået langt videre her
Ineed nogle gode Proteus librarys nogen forslag, jeg har prøvet der hjemmeside
Band pass filtre 200-3000Hz:
Bessel - ingen fase problemer, men dårlig afbrød
chebychev - fase problemer og god frafald
Butterworth - et sted i mellem ovenstående.
skal jeg gå for en aktiv eller passiv filter Jeg har brug for hjælp i differnece tak.Som jeg har brug for at forstærke MIC output det kan lige så godt være et aktivt filter - enhver op-amp forslag tak.Jeg vil gerne holde denne kompakt, men har ikke gjort meget arbejde med op-ampere, im ser på en eller anden form for samm-key løsning.Er jeg på rette linjer venligst og eventuelle forslag
Jeg har testet de Tx og Rx der arbejder bøde og gå op til 150KHz før tab af signal med en konstant firkantbølge.Jeg vil købe CVSD chips men jeg er stadig i gang for at forsøge at kode et adcPIC og afkode i en UART derefter DAC på Rx ende.- Har ikke nået langt videre her