turbo-koder

S

SGR

Guest
Jeg vil gerne begynde at arbejde på turbo-koder.Jeg har læst og hørt en masse om det.Jeg ønsker at diskutere disse spørgsmål:
1 - hvilken software er mere korrekt at simulere komplette kanalkodning aspekter baseret på UMTS-standarden?Nogle siger, Matlab er for lav hastighed til dette formål.hvad med programmering i C?
2-Jeg ved ikke meget om C programmering.er det muligt at skrive C kode af simulering turbo koder i 3 eller 4 mounth?hvor kan jeg finde nogle gode kode kilder, der kan hjælpe mig.
3-er det muligt at gennemføre denne kanalkodning standard (UMTS) ved hjælp af DSK boards.Jeg har brug for at vide, hvilke præcise udstyr behov.
Jeg vil appriciate nogen idé fra dig.
tak

fra min erfaring Matlab er effektiv, og alle folk vil acceptere, hvis u gøre i MATLAB kun.
alle andre koder plejer at give en effektiv kanal effiency.

Hej sine gode til at gennemføre Turbo-koder i C. ..ya matalab simulering tager virkelig enormt tid ...at plotte ebno kurve op til en gruppefritagelsesforordning 10 e -5 i matlab det tager næsten 1 eller 1,5 dage, men i c det tog næsten 30 minutter ....ja u kan gennemføre inden for 2 måneder, hvis u arbejde ordentligt ....

sorry for dette spørgsmål, men jeg har brug for at vide
hvis jeg vil simulere et simpelt eksempel på en kanalkodning (turbo kodning) ved hjælp af Matlab, kommer til at tage så lang tid som du nævnte før, eller er det, fordi det
er en komplet simulering af en UMTS-standard?

Hilsen

The Sniper ( )

Jeg vil sige, hvis du arbejder på at rette fejl kode forskning, pls gå til C-sprog.Hvis du er mere opsat på gennemførelse (eller bare til at fuldføre skoleprojekt), vil jeg sige, Matlab er den bedste.Jeg har min turbo-kode i både matlab og c language.As nævnt, at hastighed er meget hurtig til C-sprog.Men for nemheds skyld, vil jeg sige, Matlab er den bedste.Da du skal udfylde inden for 2-3 måneder, vil jeg foreslog dig at gøre det ved hjælp af Matlab.

Der er ganske alots en veludviklet turbo kode skrevet i Matlab.For mig, jeg bruger denne turbo-kode for min forskning.
http://www.ee.vt.edu/ ~ yufei / turbo.html
Denne Matlab kode er velskrevet og 100% korrekt.Håber du kan gøre brug af det.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back