TV Baseret oscilloskop eller spektrum analysator

A

ahmad_abdulghany

Guest
Hej alle, Hvad er abiltiy at bruge fjernsynet som DSO eller Spectrum analysator? Var der nogen, prøv med det før? Dele viden og ideer .. Regards, Ahmad,

[Quote = amredries] besøg www.discovercircuits.com held og lykke [/quote] Jeg havde været der, og fandt ikke noget relateret til mit emne:? (Kan du sende direkte link til det Thanks , Ahmad,

h ** p: / / www.electronic-projects.net/Electronic-Projects/projects/telescope/index.shtml [/url] Hilsen, IanP
Tak IanP, Nice topic, men meget lav frekvens ... : ((Kun op til 20 kHz) Theoritically, Kan jeg ikke få højere frekvensområde :?::!: Regards, Ahmad,

Den væsentligste begrænsning er input båndbredde (frekvensområde). Den maksimale frekvens signal om, at enheden kan vise, er 20 KHz. Dette skyldes primært, at AD anvendte konverter, hurtigere 8 bit konvertere er tilgængelige, men er væsentligt dyrere end den anvendte enhed. Selv om dette betyder, at apparatet ikke kan bruges med mikroprocessorer, er det stadig nyttigt for lydarbejde, og digitale projekter, der arbejder ved lavere frekvenser.
Du kan overveje en enhed, der vil ansætte en pc med en super-hurtig AD-kort, og, selvfølgelig, et composite video output, og med det du kan gå næsten hvor som helst du har lyst .. Men jeg tror ikke, dette er hvad du sigter mod, eller er det? Regards, IanP

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back