Tv slukket af sig selv? panasonic

B

buckiejr

Guest
Modellen er en 47WXC43G to år gammel jeg sad og så tv, og det bare slukke jeg skubbede strømmen butten at tænde den igen for det ville ikke vende om på i taget ud af stikkontakten tv'et så pluged det tilbage skubbet magten buttun lyset rødt i 5 sek og derefter slukke og blinkede til og fra 5 gange jeg åbnede tilbage sikringen havde vendt sort og blev sprængt. PLEASE HJÆLP JEFF TAK.

Tja .. Sikringen blev blæst = Problem med strømforsyningen. Det var blæst for at beskytte resten af tv-kredsløb. Gå til forhandleren og få en sikring er identisk med den, der blæste. Sandsynligvis det kommer til at arbejde dengang. Hvis ikke, så nogle ting dårlige, der er sket til kredsløbet, før sikringen, og du har brug for at diagnosticere den komponent af komponent eller sende den til vedligeholdelse:. Græde:

[Quote = elmolla] Tja .. Sikringen blev blæst = Problem med strømforsyningen. Det var blæst for at beskytte resten af tv-kredsløb. Gå til forhandleren og få en sikring er identisk med den, der blæste. Sandsynligvis det kommer til at arbejde dengang. Hvis ikke, så nogle ting dårlige, der er sket til kredsløbet, før sikringen, og du har brug for at diagnosticere den komponent af komponent eller sende den til vedligeholdelse:. Råb: [/quote] Hvis sikringen er sort , at betyder, at det var virkelig blæst af nogle temmelig katastrofale begivenhed, så chancerne er, at det nye ville sprænge så godt. Sandsynligvis er der noget andet, som forårsagede det at blæse op.

Jeg fast mit TV i 5 minutter jeg var på udkig på Q801 jeg forlod srew ud af Q801 var det skruer på kølelegemet vil der forårsager Q801 at blæse efter 5 minutter [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 33 sekunder : [/color] [/size] jeg fast mit tv i 5 min: cry: Jeg kiggede på Q801 jeg forlod srew ud af Q801 var det skruer på kølelegemet vil der forårsager Q801 at blæse efter 5 minutter

Ja, hvis du forlod transistoren løsrevet fra varmeafleder, det blev for varmt og blæste op. Så du bliver nødt til at prøve med en ny, men denne gang ordne det fast til heatsink, før du tænder for tv'et.

Sprunget? .. prøv at erstatte h-out transistor og ic regulator. disse komponenter kan være kortsluttet forårsage sikringen at blive blæst.

Hej Jeg fik mit TV arbejder jeg haft 3 dårlige dioder D816 D822 D817 videoen myren så dejligt, hvis jeg fik dioder i forkert ville der gør videoen har linjer i det lyden er fantastisk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back