U2270 støjproblemer, hjælp!

I

ikiraz

Guest
Hej alle, jeg havde et problem med U2270b baseret kredsløb, som er designet af mig selv. Alt er OK, når antennen spole er væk ca> = 4 cm fra printkort og jeg kan læse TAG ordentligt i denne afstand. Når jeg sætter spolen tættere end 4 cm, er dataudgang for U2270b forvirret (påvirket af 125KHz antenne signal) og så jeg kan ikke læse TAG medmindre jeg lagt væk antennen spolen igen. Jeg må sætte antennen spolen bare op på overfladen af printkortet. Vil du give mig en propasal om dette emne pls. Tak,

Brug de almindelige regler for RF PCB design: kort forbindelser, de forbindelser, der er stadig lang tid skal vedlægge meget små områder, så brug afkobling kondensatorer placeret meget tæt på U2270. Da 125kHz er ganske lav frekvens, brug for afkobling noget 100N parallelt med 1UF og 10UF, meget lav ESR og placere dem tæt på U2270. På printet lag tættere på antennen bruge en stelplade, eller kobber hæld, hash. Måske problemer skyldes UC del af kredsløbet er udsat for kraftige felt. Kontroller afkobling af UC, og datalinjer mellem U2270 og UC udsat for feltet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back