UC-interface til PC for høje datahastigheder

X

x3.exe

Guest
Helo alle, jeg har brug for at sætte en kommunikationsforbindelse mellem mine microcontroller og pc, som ville være i stand til at overføre data til pc på mindst 64 kbps.Jeg er ikke sikker på, om RS-232-forbindelsen vil være hurtig nok til denne purpouse.Kan nogen fortælle mig, hvad maksimale datahastigheder kan opnås med RS232, og hvis det går for langsomt, foreslå nogle andre måder at grænseflade UC til PC.Thankx på forhånd.Tilføjes efter 1 minut:* 64 KBytes i stedet for 64 Kbps

Jeg vil ikke anbefale, RS-232, da det er en gammel teknologi, bruger USB som er nyere og støtte høje datahastigheder.

Helst pc understøtter 115 kbps, moderne pc-chipsæt hastigheder op til 461 eller endda 922 kbps.Men de fleste bærbare computere udelade RS232.

Med hensyn til USB, er det muligt at interface PIC33FJ serie microcontrollere til pc via USB, eller er der en særlig serie af UC, der har denne funktion?Lagt efter 4 timer 36 minutter:FVM skrev:

Helst pc understøtter 115 kbps, moderne pc-chipsæt hastigheder op til 461 eller endda 922 kbps.
Men de fleste bærbare computere udelade RS232.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back