Udførelse af WTS701 tekst-til-tale-chip

E

emdee

Guest
Hej Alle arbejdede med den Winbond chip WTS701. Det er vel at oversætte ASCII streame til tale. Det skal bruges sammen med en microcontroller. Bare gad vide er nogen anvendt id og kan give mig noget feedback på sine resultater. : Sm16:

Jeg har også både en udvikling kit til denne chip, og snart vil jeg bruge det jeg også nødt til at skrive en driver til at være i kontakt Bobi

I dont kender din IC, men jeg brugte Votrax SC01 meget rart for microcontroller.

Ja meget flot, måske .. Men også meget gammel ... Det er simular til SP0256 IC. Jeg prøvede Sp0256 og det fungerer godt, men den producerer også en robot un Naturale stemme.

Har du tænkt på at bruge RC8650 i stedet? Det er lidt dyrere i små mængder, men jeg tror, ​​det at være af bedre kvalitet end den Winbond enhed. Nick C.

tak, jeg har aq? er jeg nødt til at bruge en krystal af 24,576 MHz med wts701 eller kan jeg bruge enhver ting, ellers ????? Hvis ethvert organ kunne hjælpe bedes 8o

Hej Jeg har brugt ISD14XX chip meget meget flot chip jeg har fuldstændige oplysninger om, at chips application notes datablad samspil med mikro-og meget mere, hvis en eller anden betroet jeg vil uploade alle oplysninger her

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back