Udkig efter partnere til færdig med min Tablet

0

00christian00

Guest
Hej alle, er min virksomhed beskæftiger forbrugerelektronik og jeg for nylig investeret i et projekt til at designe en e-bog-læser og MID / Tablet-løsning. Det ebook design er baseret på reference design fra Rockchip, bruge RK2808A og Tablet bruger Ziilabs ZM-08 (Cortex A8 1Ghz med 3D og 1080p afkodning). Vi har allerede lavet alle de komponenter sourcing, og vi nåede færdig design, og vi skal producere en prototype, men på grund af økonomiske problemer kan jeg ikke råd til at gå videre med dette længere, og jeg leder efter partnere, der er interesserede i at fortsætte projekterne med mig . Jeg har mit eget mærke, PASEN som blandt de små mærker er meget populært online, og har været omtalt ofte tech hjemmeside som Engadget, men for dette produkt jeg tænker på at sælge det resulterende PCBA til andre fabrikker, og jeg har allerede drøftet med et vist potentiale kunder. Efter min mening med projektet er tæt på færdiggørelse, og vil kræve ikke mere end 2 måneder til at gå i masseproduktion. Enhver interesseret kan du kontakte mig via shenzhenstuff eller fra min hjemmeside [url = http://www.pasen.it] Pasen Digital MP3 MP4 afspiller [/url] (kan skifte til engelsk på toppen, vil jeg ikke sætte e-mail for at undgå spam).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back