Udskiftning af Transistor Motorola MJ15004

C

CyberBrite

Guest
Hej Alle,use TO3
package model ?

Ethvert organ ved udskiftning af transistor Motorola MJ 15.004
bruge TO3
pakke model?
Tak på forhånd
Senest redigeret af CyberBrite den 30 januar, 2008 16:26, redigeret 2 gange i alt

Undskyld jeg mener udskiftning ikke gratis.Jeg har redigeret mit spørgsmål.
Jeg ved, MJ 15.004 er PNP transistor og dets gratis MJ 15.003 som NPN transistor.

Sorry for ikke at læse spørgsmålet præcist.Men den del er i produktion på Onsemi, behøver ikke en erstatning.

Det er ikke din falsk, jeg er forkert at sende spørgsmål: udskiftning med gratis.Jeg er ked af det.
Okay, Er MJ 15.004 nemme at finde?Hvis jeg ikke kan finde det, hvad udskiftning transistor kan jeg bruge til lighed, at let at finde i den almindelige elektroniske komponenter butik?

TIA

Både Digikey og Mouser har dem på lager (den Pb gratis version).Mouser lister NTE61 som en krydshenvisning kamp, og du vil kunne finde den på din lokale butik, men NTE dele er normalt dyrere.

Skål

I mit land nemt at finde transistor fra National Semiconductor med deres 2N serie transistorer.Som 2N serielle transistor er semilarity og i stand til at erstatte Motorola MJ 15.004?

Hvis din ansøgning bruger spændinger under 100V, kan du overveje 2N3055 ..samme sag, samme ting ..skal være let at få ..

Hilsen,
IanP

Hej,

fra sikker-området egenskaber, er det ikke en god ide at bruge 2N3055 langt over Uce0, max på 60 volt.Og for en MJ15004 udskiftning, ville PNP 2N2955 være nødvendig.

Som en MJ15004 udskiftning med tilsvarende data, kan du bruge 2N6609.Jeg ved kun, at det var blevet fremstillet af RCA, der også gjort MJ15004 i 70:e.

Hilsen,
Frank

Tak, jeg se faktablad 2N3055 og 2N6609 tættere lignende med MJ15004 men begge mindre end effekt.

Endelig har jeg fundet og købt transistor MJ15004.

Nu henvisning til ledningsdiagram knyttet Jeg vil bruge MJ15004 at kontrollere strømmen for at køre blæsermotor hastighed.

(lead acid accumulator voltage - battery).

I maksimal hastighed blæsermotor (M) behov nuværende cirka 14 Ampere ved 12 VDC
(bly-syre-akkumulator spænding - batteri).
Men jeg kender ikke modstand værdien af modstanden R1, fordi jeg skal hjælpe dig til at fortælle mig modstand værdien af R1?
Og hvis jeg ønsker at kontrollere blæsermotor hastighed fra stop til høj hastighed, hvor meget de samlede variable modstand i området mellem base til opkøber?
Beklager, hvis mit engelske sprog dårligt, og tak på forhånd for alle dine forslag og hjælp.

hilsen,
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back