ultiboard hjælpe

C

conchunchun

Guest
Jeg oplever denne fejl, når jeg gør PCB design.

Erro under autorouter forbehandlingsfasen
kilde: autorouter
padstack kan ikke bruges som via

Jeg gør et enkelt lag design oni.

Plz rådgive.tak

Autorouter aldrig giver optimal soution for én side PCB.

Som standard autouter ruter orthogonally i tilstødende lag.Det altid mener manhatten lenghs & lægger via hvis det har til at skifte spor fra horizonal til lodret.

Jeg plejer anbefaler at bruge autorouter for enkelt side, medmindre du er espert n fastlægge regler for at fintune det.

IY du bruger puder,
så prøv med BLAZEROUTER.

Vil De venligst fortælle mig, hvordan man drage en god pcd design?Først og fremmest jeg placere alle elementerne i bestyrelsen, at jeg har defineret.Så jeg bruger netlist at knytte alle de komponenter ben.Så jeg bruge opfølgning til at slutte op på dem.Tilslutningerne er meget grim.Det andet, er det muligt for mig at se på sporene, at jeg har designet?Hvis ja, hvordan?

Behage hjælp mig på denne simple kredsløb?Giv mig nogle grundlæggende.Tak.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Du må forstå flow af kredsløbet.Analog, Digital, Power, RF, alle slags PCB layout har egen retningslinjer.

Dont pleje om asthetics af PCB så længe elektrisk, at den fungerer.Hvis du har leasure gang, kan du justere sporene for at give bedre form.

På cistuit du har på billedet, Isoler den primære
og sekundære del af kredsløbet.I Cade af DC / DC strømforsyning eller stærk markedsposition, skal du have clearence på 8 mm.Hvis du ikke er i stand til at opfylde hans, en slot er at skabe (kaldet creepage).

Hope this adresser dit problem.

Goodluck

Jeg vil nu opleve et andet problem .... mai nogen lære mig, hvordan man kan placere stik (a pic er vedlagt) i mit PCB design?Den måde, jeg kunne tænke på er lige loddemetal en ledning i den ene ende af mit ønske track derefter at oprette forbindelse til bens af stikket?Er der nogen bedre måde at gøre det?Ved at bruge PCB design software ... jeg mener skabe et hul eller andre.

Pls forstår pcb strømmen, før du faktisk hoppe ind designe den.De har forskellige værktøjer.Jeg tror du bruger ORCAD, goto de lærer i menuen Hjælp, kan du lære det skridt for skridt.
Else få det designet af nogle professionelle i din by.

Held og lykke

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back