Ultra Wideband Bias-TEE Equivalent Circuit

M

memarian

Guest
Kære,

Jeg vil gerne bruge et bredt bånd ~ 1W MMIC Amplifier, at jeg skal bruge den produktion RF-effekt pin

for DC Supply.Normalt bruger jeg en Bias-TEE til dette formål, men en Bredbåndsaudio Bias-Tee

har omkring 1 ~ 1.5dB indsættelsen Loss.I behov for at finde en anden løsning for at undgå dette tab.
(Maksimum 0.5dB Tab er acceptabelt).

Min FREQ.Katalog er 6 ~ 14 GHz (dette MMIC kan bruges op til 20GHz @ 27dBm).

Er der nogen der har nogen løsning?

denne MMIC har et Output Return Loss <-10dB (VSWR ~ 2) i det båndbredde.

Tak.

Hej,

som jeg konstrueret et kredsløb med en æra forstærker jeg har brugt en kondensator og spole i jævnstrømsforsyning vej til at undertrykke den HF-dele ...tabet var mellem 0,5 og 1dB hvis jeg husker ret ...Jeg brugte en 500ľm Rogers substrat med 1200ľm hf-coplanare linier en en 200lm DC-fødeledningen 800MHz - 5GHz
mayba kan du prøve at ændre målene på DC-forsyning eller hf linje?

cu

Jeg ville bruge et af disse bredbånd koniske spoler fra Piconics.

http://piconics.com/

Jeg ønsker at designe en bias tee til måling af S parametre ved hjælp af prøveopspændingen.
Hvordan skal jeg udforme bredt bånd bias tee?

Abhishekabs skrev:

Jeg ønsker at designe en bias tee til måling af S parametre ved hjælp af prøveopspændingen.

Hvordan skal jeg udforme bredt bånd bias tee?

Hvis kredsløbet, hvis opererer over 1Ghz, og du har bestyrelsen plads, du skal bruge en radial påbegyndt.Det vil fungere som et åbent kredsløb på din frekvens af interesse.

Shogun

Uden detaljerede oplysninger din frekvens område, er det svært at give et design spids.
Som De har sagt, du skal bruge det til at måle S-parameter, så det er små RF-signal, du har at gøre med, så hvor meget af den biaing strøm gennem biasingh sti?Dette vil være afgørende for dit valg for RFC.

håber følgende pappers hjælp
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

memarian skrev:

Kære,Jeg vil gerne bruge et bredt bånd ~ 1W MMIC Amplifier, at jeg skal bruge den produktion RF-effekt pinfor DC Supply.
Normalt bruger jeg en Bias-TEE til dette formål, men en Bredbåndsaudio Bias-Teehar omkring 1 ~ 1.5dB indsættelsen Loss.I behov for at finde en anden løsning for at undgå dette tab.

(Maksimum 0.5dB Tab er acceptabelt).Min FREQ.
Katalog er 6 ~ 14 GHz (dette MMIC kan bruges op til 20GHz @ 27dBm).Er der nogen der har nogen løsning?denne MMIC har et Output Return Loss <-10dB (VSWR ~ 2) i det båndbredde.Tak.

Du betyder for udformning bredt bånd DC-bias netværk, ved høje frekvenser, er der ingen grund til at designe radiale artikler?!og vi kan kun bruge en kondensator og spole for at isolere radiosignaler?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back