ultralyd afstandsmåler behov program

X

xjackal

Guest
Har du programmer skrevet i et sprog, især for pic 16f84a, 16f628a, 16f877a med kredsløbet?

Hai Xjackal Her er skematisk og koderne for Ultrasonic afstandsmåler med PIC16F877. Håber Thiis vil hjælpe dig. Goodluck

[Quote = xjackal] Jeg har brug koden også kan du sende det? [/Quote] Koden "C" og "Hex" er også inkluderet i. Rar fil. Tjek venligst igen.

pranam77, tak for deling, men »xjackal 'er rigtigt, at der er ingen kode i» C «i den rar fil. Det har to Hex-fil, men ingen C-kode Kindly upload. Regards

nope.both filer. hex format kan u tjekke den igen pls .. eller sende c filen igen tak

Åh ... virkelig sory for fejlen. Faktisk var der 2 filer. Den ene var for PIC og den anden var for EEprom. Jeg troede, den ene er C og andre er Hex. Her er C koder for projektet. Nyd .. men glem ikke at klikke på "hjalp mig" knappen.

Ingen ven, jeg fik det fra min ven, der gjorde dette som en del af hans sidste år projekt. Jeg har se det arbejde på sin plads, men personligt har jeg ikke testet det. Tror det er uden fejl. Held og lykke

[Quote = xjackal] @ hugo jeg dont have mikro c compiler.where at få det? [/Quote] MPLAB fra Microchip hjemmeside er en anden mulighed

hey mand, jeg vil have koden af ultralyd afstandsmåler, men ikke på C-sprog på assembler plz hjælp mig

plz jeg har brug for fuld bane for ultralyd radar T / x og R / x. im benytter pic 19f877a

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back