ultralydssensorer

J

jdhar

Guest
Vi glæder os til at bruge ultralydssensorer til vores 4. år forundersøgelsen, og tænkte på om nogen kunne anbefale nogle sensorer til nærhed opdagelse, så stort område som muligt.Skal vi bygge vores egen RX / TX par, eller er der moduler lavet til dette formål allerede?

Hej,

Prøv at finde et par i robotteknologi hjemmeside.De har dem klar på et PCB med ledninger.Im sikker på, du vil finde en leverandør i nærheden af dig ...
God lcuk.

Robotics hjemmeside?Nogle links?Også dem, der er mere kort rækkevidde ...disse vil blive monteret på en bil, så noget i retning af meter ville være rart.

Check dette ultralyd sensor fra Polaroid, kan det meassure afstand fra 6 inches op til 35 fod.Den leveres med det signal conditioner bord, så du ikke behøver at designe og bygge det, du bare nødt til at gøre programmet med UC du bruger, eller gøre en styringskredsløbets at befale sensoren.

Jeg tror, det koster mindre end 100 dollars, ikke sikker virkelig, kontrollere det på internettet.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Der er nogle gode sensorer fra Honeywell:
http://content.honeywell.com/sensing/prodinfo/ultrasonic/technical/98ib119.pdf

Jeg købte SRF08 og Senscomp 6.500.Jeg vil forsøge både ud og se, hvordan de arbejder.tak fyrene.

Husk, at med ultralyds fornemmer objekter i en lang række, i forhold til infrarød, hvor du forstand kun i én retning.

Jeg bruger skarpe sensorer for omfattende, og du kan bruge førte sensor til nærhed, hvis du er på et budget.

Anyways, SRF moduler er gode.

Jeg kan hjælpe dig med disse websteder
www.ultrasonicsensors.com
www.airmar.com
www.cqe.nwu.edu / Research_areas / sagnac.pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back