ur jitter i LVDS sendere

Z

zhonghan

Guest
Hvis data og reference ur af LVDS senderen i brug er meget støjende.Så
Hvordan man udformer de tilsvarende receiver?
Jeg præcist betyder, at hvordan man kan vælge båndbredden af uret nyttiggørelse sløjfe.Hvis jeg bruger et meget snævert loop som normale overvejelser har recoved ur kan ikke spore henvisningen ur fra senderen meget hurtigt, hvilket kan resultere i suboptimal prøvetagning på receiveren (hurtigt skiftende data, langsomt er ved at ændre uret).Så jeg en tendens til at øge båndbredden for PLL i uret nyttiggørelse sløjfe.

Er det korrekt?Hvordan kan jeg forbedre jitter tolerance for receiveren når jitter følge af LVDS transmitter er meget stort.

Spørgsmålet er, hvis de indgår LVDS signaler kan inddrives pålidelige i øje-diagram.Hvis dette ikke er tilfældet, er der ingen måde at opnå en fejlfri dataoverførsel.
bandwith of clock recovery circuit would give better results.

Hvis henvisningen ur faktisk viser støj henholdsvis uafhængige fase jitter snarere end et ustabilt clock frekvens med relaterede data fase jitter, lille
båndbredde af ur nyttiggørelse kredsløb ville give bedre resultater.

Vores ansøgning er LVDSR i LCD timing controller.Nu om den LVDS signal kan pålideligt recoverd afhænger af tilpasningen grad perioden indgangssignalet og inddrives ur.Den stigende / faldende kant og impulsbredde af outputdata af senderen er helt bestemt af synkrone ur.Fasen lyde af data og ur fra senderen er tilsyneladende forbundet.
når vi bruger et filtreret ur (gennem inddrivelse loop) at prøve støjende data,
hvis resultater er bestemt ikke så god.
Jeg tror, at low pass overføre effekt vil altid findes, uanset hvilken form for topologi er vedtaget for at inddrive uret (f.eks DLL / PLL baseret CDR).så er det uundgåelige?Øge båndbredden for sløjfen kan aktivere det nyttiggjorte ur spore input ur som data hurtigere, i mellemtiden den VCO jitter kan også blive undertrykt (hvis en PLL baseret CDR er vedtaget).

Øge båndbredden for sløjfen er recoverd uret vil spore input støjende ur.men om, hvorvidt data kan dekoder af recoverd ur?

hvis ur signal er ikke så hurtige, fase picking oversampling CDR kan være et godt alternativ.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back