USB 3 analoge kanaler erhvervelse

F

fuzzzy

Guest
Hej,

Jeg har brug for at læse 3 analoge spænding og overfør den til min pc via USB-port.

Er der nogen anordning til at gøre dette?Jeg kunne gøre det med en datafangst USB-enhed fra National Instruments og LabVIEW, men det billigste er meget dyrt for mig.og også den har en masse af analoge og digitale kanaler, jeg vil ikke bruge.

hvad med hjælp af en MCU med interne A / D-konverter og USB?

Tak

Måske jeg ikke forklare mit problem på en god måde!

Jeg leder efter en billig og nem metode til at erhverve 3 digitaliserede kanaler spænding via USB til at udarbejde data ved PC-program.Jeg vil gerne beslutning større end eller lig med 8bit og ca 1KSample per sekund.Jeg vil gerne vide alle mulige metoder til at vælge den bedste!

Tak

kassen på dette sted, jeg bruger dette modul!

www.labjack.com (de leverer gratis LabVIEW, VB.NET, ... føreren med det)Hilsner,
vhdl.eu

Du går gennem mikroprocessor samt Atmel mikroer.De er der mange kontrollører Whish vil hjælpe dig.

fuzzy dont bother dig selv med usb - for 1 Ksamples pr sek, tage en 1 Dolar mikro med DAC og analog multiplexor for input, digitaise alle 3 kanaler i serie, og sende dem prøver multipleksede via seriel COM-port til pc.Selv Atmel's 75 cent chip kan gøre, der har en 10 bit ADC.For denne chip, kan du bruge en måde software UART til pc.Du kan finde lignende chips fra andre virksomheder eller andre mere kraftfulde modeller fra samme firma.

Hej Artem,

Jeg ved, du kan sende data serially.but ofte nye laptop har ikke fået seriel port COM.så en seriel enhed bliver forældet meget fast.this er grunden til at jeg gerne vil bruge USB, for at bruge denne enhed med enhver pc.Jeg kender usb vanskeligheder.1KSample er minimum.but hvis jeg har mere end 1Ksample det ville være bedre!

løsning fra 'mobil-it "er ganske god, men stadig dyrt efter min mening.Jeg håber at finde noget lignende med mindre I / O-port og billigere.

Men jeg kan også projektet en dedikeret hardware.i dette tilfælde kunne det være en tilfredsstillelse for mig, og også jeg synes, det ville være billigere for en produktion på 100 eller flere stykker!

hvad vil du foreslå mig?

en mand spurgte mig om dette projekt for en ansøgning.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back