USB Component

7

7rots51

Guest
Hej
bedes du sende navnet / links til Delphi USB komponent. (er det afhænge af særlige chips?)

farvel

Host-side USB gennemførelse er enheden uafhængig, så længe enheden opererer i henhold til USB specifikationer.For en brugerdefineret USB-enhed, en brugerdefineret USB host-side driver er nødvendig, før grænseflade er muligt.Alternativt kan den USB-enhed kan være konstrueret i overensstemmelse med retningslinjerne for en bestemt enhed klassen, hvor der allerede er indbygget i drivere i Windows (jeg går ud fra).Grænseflade ville betyde, at kommunikere med USB host-side driveren, enten ved hjælp af ReadFile / WriteFile eller IOCTL anmodninger.Jeg ved ikke, Delphi, men den grundlæggende idé er som sådan.
Den nemmeste måde at grænseflade til en USB-enhed er en USB-til-seriel konverter,
hvoraf det mest kendte er den FTDI chips.Det grundlæggende indebærer installation af en VCP, hvor din USB-port forbindelse ville se ud nøjagtig, som en COM-port.På enhedens side, du modtager serielle data også.Men det overførselshastigheder kan forventes også standard RS232 overførselshastigheder.

Check dette link:

http://www.cypress.com/

UC AN2131QC og EZ-USB Development Board.

Se ya.

Tag et kig på FT8U245AM fra FTDI.

Det virker en fuld hastighed (bulk-mode) og har en 8-bit parallel interface.

FTDI giver en DLL for at få adgang til USB fra værten side.

7rots51:

Hvis jeg har forstået det korrekt, vil du have en "vinduer" komponent til programm nogle USB - Soft???
Hvis ja så vil jeg forsøge www.jungo.com

Hvis jeg siger klart, Er der en Delphi komponenter, der arbejder med USB-portene på
pc'en uafhængig af enhedsdriver (vi antager, at vi har installeret driveren til at IC for ex. FTDI245)?

Ligesom async bekende.comp for Delphi for seriel port er der det samme værktøj til USB?

Jeg går ud fra det jeg har føreren for at USB IC (og vært interface er standard)
farvel

gå http://www.thesycon.de/usbio/eng/dl_usbio.htm
u'll få usbiocom dll som dk interface c ya ..

Mr_Programmer wrote:

7rots51:Hvis jeg har forstået det korrekt, vil du have en "vinduer" komponent til programm nogle USB - Soft???

Hvis ja så vil jeg forsøge www.jungo.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back