usb cummonication

T

tps_star

Guest
hej
Jeg har brug for skematiske for usb kommunikation med cypres AN2131QC
venligst helpme
thancks

Er du vil forsøge og hånd wire en 44pin PQFP chip?Stadig forsøger at opbygge en USB til parallel adapter til din Williams programmør?

Vil ikke fungere, USB til Parallel er ikke det samme som printerporten indbygget i din PC.

PS tps_star, du
har været på disse fora for 3 år, nogensinde tænke på at tilbyde hjælp én gang i et stykke tid?

hey jeg er også interesseret indeveloping usb pripherals Jeg er godt i 89c51 og ønsker at udvikle circits, der kan kommunikere med Visual Basic via USB interface
plz hjælp
tak: D

hvad med det.Jeg mener jeg ønsker at gøre det mig ikke bruge færdige chips for at

hej hvorfor
isnt en besvarelse har ingen nogensinde gjort nogen usb udvikling.
Jeg søger på chippen at89c5131 atleast kan du fortælle mig, om den kan programmeres med samme Atmel controller, at jeg har eller gør det nødvendigt at være programmeret på en anden måde, og hvad der er den maksimale clock hastighed, der kan anvendes takket

miss_monica wrote:

hej hvorfor isnt en besvarelse har ingen nogensinde gjort nogen usb udvikling.

Jeg søger på chippen at89c5131 atleast kan du fortælle mig, om den kan programmeres med samme Atmel controller, at jeg har eller gør det nødvendigt at være programmeret på en anden måde, og hvad der er den maksimale clock hastighed, der kan anvendes takket

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back