USB Datatransmission til MMC (grænseflader til ATmega32)

S

syte

Guest
Hej alle,

Jeg har implimented FAT filsystem på ATMega32, hvor dataudvekslingstjeneste fra PC til micrcontroller og omvendt via seriel kommunikation (RS232). Men nu er jeg interesseret i at gøre det hele via USB.I har formået at have USB opstartsindlæseren fra seriel opstartsindlæseren i mit projekt, men at gøre data-kommunikation fra USB i stedet for serial, beder om en masse ændringer i koden ... Jeg er virkelig forvirret .. Kan nogen kaste lys på dette, så jeg kan gå videre i den rigtige retning ..

Dybest set en idé om, hvordan en kode's datatransmission kan ændres til USB meddelelse sender sine data i seriel kommunikation? Og hvordan USB rent faktisk kan benyttes til det samme?

Hvis det er nødvendigt kan jeg efter min kode til at vide, hvordan oprindeligt ting har været impimented.Thanks in advance.

Hvad
er dit USB hardware?AT90USB1286 eller lignende?Atmel har flere demo projekter, herunder en seriel interface (CDC = kommunikation klasse enhed) design.

Hej,

og jeg bruger ATmega32, og det understøtter ikke nogen USB hardware .. jeg er nødt til at gøre det hele via firmare koder, jeg får med .. en, at jeg vil være behov for at kommunikere med PC og den anden til at kommunikere med microcontroller. .

Jeg har USB driver program finde vanskeligt at foretage eventuelle ændringer ..

hvis du vil i ca vedhæfte min kode her ..

Jeg kan ikke se, hvordan du vil have adgang til USB uden dedikeret hardware.That's gonna være temmelig svært selv for lav hastighed (1,5 Mb / s) USB.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back