USB HID Keyboard Demo

D

doc1

Guest
Jeg købte en Futurlec AT89c5131 USB Development Board til at undervise mig selv om USB comms.Jeg har været i stand til at sende nogle eksempler på programmer via klappen software fra Atmel og køre dem på min Development Board.

Et af eksemplerne er en HID Keyboard Demo, kendt som c5131-usb-kbd-stand-alone-1_0_2.Det ligner, hvad jeg ønsker at lære, men jeg er lidt forvirret om, hvordan du bruger dette program.

Mit mål i sidste ende er at kunne trykke på en tast på min pc tastatur, kører WinXP, og sende data via USB-porten på min Development Board og tænde en LED.Jeg troede, at HID Keyboard Demo kode kan være et godt eksempel til at lære mig, hvordan du gør dette.

Jeg kan indlæse HID Keyboard Demo program i min udvikling bord, men jeg er ikke sikker på, hvad de skal gøre med det fra da af som der ikke er nogen instruktioner.Har nogen brugt eller forsøgt dette program, der kunne give mig nogle tip om, hvordan man kan bruge det?Any help is appreciated .. tak

Eksemplet kode er placeret på http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=924273 # 924273.

Jeg har erfaring i at sende data til parallel port usind Borland C Builder, Delphi og Turbo C, men ikke til USB-porten.

Hej

Hvis det
er HID, Bare sæt den på PC USB-port.

Du kan downloade en SW usb analayzer fra internettet for at se de beskeder mellem dit operativsystem og dit bord.
også var der et projekt om thecodeproject website for kørsel HID USB, kan du hente den og begynde at spille med den og med dit bordSalam
Hossam Alzomor
www (.) ig (.) org

Thanks .... ser godt ud, men kan du fortælle mig, hvad softwaren bruges til programing C #.Er det Microsoft Visual Studio?

Doc

ja MS Visual Studio bruges til at programmere C #, men ikke alle versioner bør du tjekke version
1.
Salam
Hossam Alzomor
www (.) ig (.) org

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back