USB masselager problem

D

djalli

Guest
Jeg har en 128Mb SanDisk USB-drev, som jeg stikket til en USB-port.Jeg har formateret det tidligere bruger FAT eller FAT32.

I aftes skubbet det, før du stopper den USB-driver / enhed i WinXP.Nu ser jeg det kopier fra og til de kører meget langsomt, mærkbart langsom, i forhold til, hvad der anvendes til.Plus det corrupts 1 eller 2 filer gemt.

Jeg re-formateret den igen i FAT, FAT32, NTFS, men ingen løsning.Den ScanDisk værktøjet finder noget problem, men defragmenteringsprogram siger 1 bibliotek er fragmenteret.Er der nogen måde jeg kan komme til nogle fix til dette?
tak, djalli

har du tilfældigvis faldt det???Det skete for mig engang, hvor jeg faldt mine og de første 20% af drevet er ude med ham.Der er en måde at omgå dette problem, men ved at tvinge drevet til at omgå den dårlige sektorer, men det var desværre ikke gjort ved mig ...kunne spørge omkring ..

Hi eep2nw

Nej, jeg har ikke tabe det.Sådan tvinges køre omgå dårlige sektorer?

hvad med at køre fra kommandolinjen som et første skridt:

chkdsk / f

og lad mig vide resultatet?

eller kig her:
hxxp: / / lists.gpick.com / pages / Hard_Disk_Tools.htm
hxxp: / / www.programurl.com / software / unformat.htm

Stadig det samme fallbreak01.Andre også.USB-drev er fortsat langsomt, og nogle få filer kommer beskadiget, når du kopierer ligegyldigt hvad pc er.Andre også.

Kode:

C: \> chkdsk / f g:

Den type af filsystemet FAT.

Bind 123 skabt 11/29/2004 8:16

Bind serienummer er 502F-8B73

Windows er at kontrollere filer og mapper ...

Fil og mappe kontrol er færdig.

Windows har kontrolleret filsystemet og fandt ingen problemer.130.797.568 bytes samlede diskplads.

3.426.304 bytes i 4 filer.

127.371.264 byte til rådighed på disken.2048 byte i hver tildeling enhed.

63.866 samlede tildeling enheder på disken.

62.193 fordeling enheder til rådighed på disken.

havde kontrol med en af mine mates.Han er ikke sikker på, om USB-drev, men med IDE-drev er det ikke et problem at tvinge en bypass ....
Kan du prøve at opdele drev i WinXP (disk management), tænd-sluk-partition for første smule ...dette bør tvinge data kan blive gemt et andet sted ...håber det virker ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back