USB-termometer

G

grzeslaw1wielki

Guest
I november spørgsmålet om "EP" er hvordan man laver en USB-termometer (sluttes til USB), næsten alle elementer bortset fra jeg har 4 og jeg ved ikke, om der er nogen alternativer:DS2490
LM39362 3,3
BAV103

koralki (tilsyneladende dette er chokeren, men ingen nærmere angivne parametre)

I enhver butik i bevidstheden om, at sælgeren ikke og har ikke hørt om det, måske er der nogen der ved, og indser at sige / skrive, hvad du kan erstatte det.

Dette er sandsynligvis en enkel perle på højspændingsledning.DS2490 konwenter USB - 1WIRE snarere ikke erstatte noget.BAV103 LED overflade monteret i et hus LL34 som LM er sandsynligvis forkert przepisałeś tegn, fordi det lader til, at dette er en omformer / stabilisator 3,3 V.Desværre har jeg ikke dette nummer EP

DS2490 kan få det gratis som en prøve fra producenten (Dallas).Også jeg ønsker at bygge videre på det termometer, men hvis jeg får de samme problemer.
Jeg var på udkig efter butikker i Warszawa SMD komponenter, men en eller anden måde skinne tom.På et volumen, er disse elementer, men du skal købe mindst 100 stykker, så tak for en sådan virksomhed.Jeg tror i sidste ende vil jeg gøre det på en regelmæssig normal elementer.En mere bemærk: tegningen af termometret fra EP 11/07 kondensator C3 er udpeget som elektrolyt, og formentlig skal være enkle.

UPDATE ==================== =========

Jeg lige har gjort det hele systemet termometer.Shallow ætset sig selv, elementer af omfanget Cyfroniki og TME, og programmet Lampomitari.Det fungerer fantastisk.For et øjeblik jeg vil integrere med databasen MySQL.:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back