USB til seriel - alle diagrammer?

A

alfred1091

Guest
Jeg har brug for info til at overføre filen fra digitalkamera via standard seriel RS232 interface, nogen, der har en skematisk eller info om USB til seriel RS232 interface? Tnx! : Roll:

Hej, Tag et kig på de TUSB3410 fra Texas Instruments. www.ti.com De har også en evaluering bord med alle de dokumenter og kode til rådighed. Hilsen Mark, De sender også prøver.

gå ud og se: www.ftdichip.com de har en chip ved navn FT8U232AM, der er en chip, der gør en bro mellem USB og RS232 .... Derfor kan du bruge denne chip og ser det som COM5 på din pc og sende den i USB-tilstand .. Det bliver herefter udmønte sig i RS232 .. Gå hen og se hjemmesiden for mere forklaring!

Hvis du har brug for digitalt kamera, jeg sugest dig til af PCI USB bord til PC det er billigt (obout 100EUR), og du fik meget høj hastighed!

Hej, jeg tror bedste løsning er at købe en RS232 til USB-konverter, som du kan købe i enhver computerforretning.

Jeg er enig. Download af billede filer fra et digitalt kamera via RS-232 er meget langsom. I praksis mere eller mindre ubrugelig. Bemærk: En PCI USB bord er 10 EUR, ikke er 100 euro. I det mindste hvor jeg bor ... [Quote = ladrc] Hvis du har brug for digitalkamera jeg sugest dig til af PCI USB bord til PC det er billigt (obout 100EUR), og du fik meget høj hastighed! [/Quote]

Jeg har lige købt en ekstern USB til RS232-interface fra Hama til 6 euro i ebay. fungerer meget godt!

Hej, passe på, fordi nogle rs232usb konverter ikke virker med modem. Jeg har prøve en konverter med Prolofic chip, der does't arbejder med flux styresignal af mit modem. Totue

hej, jeg har ikke gjort hastighed test på Prolific-chip, men en KLSI chip kan arbejde på 230kb og en FTDI chip på 230kb. Totue.

Hej alle, fik en forespørgsel om dette USB til RS232 ting: når jeg bruger en VCP driver, hvordan kan min software ved, at USB-enheden er afbrudt?

Den TUSB3410 kan ikke bruges, fordi det er en bro fra USB host til RS232 .. og det kan ikke fungere som en vært af sig selv. Det vil sige, USB vært (computer) -> TUSB ---> Enheden er OK, men ikke, RS232 (computer) ----> TUSB ---> USB-enhed. en USB host er nødvendigt på én side af tusb.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back