USB

M

m_h_heydarchi

Guest
Jeg vil slutte min 89c51snd1 til min pc, men jeg ved ikke, hvordan man skriver, at opregningen i chip og jeg ved ikke, hvordan man skriver min pc program på VC eller VB og
gøre det. inf-fil, pls hjælp mig
Min e-mail er: mhheidarchi2003 (at) yahoo.com

Tja, i så fald vil du har læst USB spec og beslutter, hvad klasse du enheden bliver første

måske kan du få mere information om www.usb.org og http://www.lvr.com/usb.htm

den bedste bog er usb komplet

den har mange eksempel for vb

nogen har oplysninger om enhedsdriveren skriftligt til usb?

bruge microcontroller
gerne PIC og AVR
at vide mere om at goto
www.microchip.com
og se sit produkt
de har en masse pic art der anvendes til usb

håber, at bidraget u

89c51snd1 er et 89x microcontroller med MP3 dekodning evne og i overensstemmelse med USB1.1.Det bør klasse lagerenhed.

Jeg vil bruge Philip's PDIUSB12 for HID-anvendelse, men jeg ved ikke, hvordan man får starte med det coz »Jeg var svimmel i SUSPENDERE funktion!Er der nogen har kildekoden til D12 smart eval bord?

Hej
Hvis du enheden er HID kompatible du kan bruge denne DOC at skrive USB-driver til din controller.
men hvad koster denne mikro controller?!Salam
Hossam
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Hej
Du kan bruge Jungo Windriver7.00 for skrive driver til dit USB.Ved første hente sin vurdering version og aftert fuldføre dit projekt kan du registrere det.Det kan bruges til en anden bruger.

Hey?hvorfor HID når man kan bruge CDC??!den Atmel fyrene levere komplette firmware til AT89C5131 og AT89C5132 som kan være bærbar til SND ting.

. B

Hej,
Nu er jeg forsker om 89C51SND1C,
der er forenelig med MMC-, MP3-dekoder og mange interface (dette er for mit afsluttende projekt).Jeg fandt mange noter om Atmel web herunder hvordan du bruger USB, MMC etc bruger C sprog (KEIL).Måske kan du bladre om Atmel og kommer til deres SND del. Http://www.atmel.com

Henseende,

arteoq

Hej
Jeg bruger AT89C51SND1 for USB Serial Emulationsprogrammel.Jeg kan efterligne og også Overførsel af data om Hyperterminal.
Men det mislykkes efter første overførsel.

Lad mig vide, om nogen har haft det samme problem.

Pramod

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back