Usbn9604 eller usbn9606 USB controlers - nogen brugte den?

Jeg har modtaget nogle prøver, men aldrig har tid til at kigge nærmere på dem!

[Quote = Minos] nogen har brugt Usbn9604 eller usbn9606 USB controlers ???[/quote] Jeg forsøger at i øjeblikket

har du prøvet driveren til denne chip, der kommer med CCS PICC??? synes let at anvende i triyng at bruge i dette øjeblik

[Quote = Minos] er du prøvet driveren til denne chip, der kommer med CCS PICC??? synes let at anvende i triyng at bruge i dette øjeblik [/quote] Har du formået at få interrupt? Det sømme som enheden genererer interrupt på niveau og ikke på kanten gør det ikke? Anyway jeg kan ikke få interrupt i øjeblikket, og jeg stak med det.

Jeg har arbejdet med afbryder fint. Hvilken slags problem har du? Være mere specifik hvis du kan.

[Quote = xirix] Jeg har arbejdet med afbryder fint. Hvilken slags problem har du? Være mere specifik hvis du kan [/quote] Jeg dont have problemet med afbryder i øjeblikket, men jeg har følgende problem:. Jeg bruger Windows XP. Jeg får nulstillet efter overførsel af 1rst pakke, så sender den igen, modtage ACK, så andre, og endelig sender de sidste 2 byte (18 bytes i alt) og modtage NAK. Det er mit problem nu. Det kan ikke lide de sidste 2 bytes. Også jeg Tx nul LEN pakke efter hver 8 byte. Er der nogen kender også alle USB særligt forum undtagen usb.org?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back