A
Alex Max
Guest
Hej Alle, Jeg har brug for at finde en 16-bit anordning, som har mindst 12 analoge indgange (12 kanals MUX) plus 6 PWM udgange (min ansøgning er en 6 kanals maksimal power point tracker) og et par andre mere almindelige funktioner (I2C, en multiplikator, RISC-arkitektur og så videre). Jeg ville sætte stor pris på eventuelle kommentarer, som jeg ikke engang kender så godt de forskellige fabrikanter af 16 bit MCUs:. (Selv blot en liste med 16 bit MCU manufacurers værd at kigge på ville være dejligt at skulle starte min undersøgelse Hidtil , jeg har haft et kig på mikrochip enheder. De har 16 kanaler ADC udstyr til rådighed, men 5 PWM udgange synes at være det maksimale. Jeg har også kigget på TI's MSP430s, med op til 7 PWM udgange til rådighed (timer B7 modul), men en maksimalt 8 input ADC! Hvad er en god næste skridt? Hvad med Motorolas, noget godt for min ansøgning? Også jeg har hørt om et par andre MCU fabrikanter såsom Hitachi, NEC, Oki men jeg er helt clueless. Mange tak meget for eventuelle bemærkninger. Alle de bedste, Alex