Varactor Diode Specifikationer

J

Jellybean

Guest
Jeg har et design, der bruger en Varactor diode i en tuning kredsløb.Jeg kom over en parameter kaldet "rang" under klassifikationen del af nogle datablade.

Det har noget at gøre med tuning og kapacitans intervaller.Jeg er ikke sikker på, hvad det betyder.Jeg ville sætte pris på noget hjælp.Jeg har vedhæftet to datablade for reference.Tak.

 
W serwisie YouTube na profilu serii gier Call of Duty pojawił się kolejny film. Tym razem jest to zwiastun świetnie zapowiadającego się dodatku Havoc do najnowszej odsłony Call of Duty: Advanced Warfare. DLC zawiera cztery nowe mapy do gry wieloosobowej (Sideshow, Drift, Core, Urban), nową broń oraz tryb Exo Zombies. Dodatek ma ukazać się już 27 st...

Read more...
 
Ser man på 1471, ser det ud til at de kan garantere en min / max delta 3pF, men de kan ikke holde den gennemsnitlige værdi noget bedre end / -3%.Dette vil gøre det lettere at designe et kredsløb, der afhænger af kondensator nøgletal.Ellers min / max for 30/40pF kan være overdrevne.

 
Jeg er stadig en smule forvirret.Jeg har brugt Recovery før i hurtig og beskidt CMOS VCO kredsløb, men aldrig kom op på dette spec før.Det gjorde ikke så meget, så fordi jeg ikke havde brug for at holde en stram frekvens.

Det lader til, at jeg ville have en egentlig måling af disse dele, efter at jeg køber dem eller særlige bestille dem fra producenten med en screening mulighed for at garantere, at jeg har den rigtige side, hvis mønstret kræver en særlig del rang til optimal ydeevne.Perphaps disse er ikke standard OTS dele.Kan være et fingerpeg om, hvorfor Digikey ikke tilbyder dem.Sjovt nok har jeg kun set dette spec med japanske fabrikanter.

Kunne du også udvide på "design med kapacitans forhold erklæring? Tak.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top