VCO charactrization - PSS og pnoise analyse

A

anil.p

Guest
kære venner, jeg designe forskellen celle ring oscillator. men jeg dont kende om PSS og pnoise analyse. Jeg mener præcis, hvad vi kan få fra det simuleringer? og hvordan man kan forudsige resultatet som jeg fik, er korrekte eller bedre en? kan nogen give mig løsningen på mit problem

se følgende: spøgelse-h PSS spøgelse-H pnoise ... / MMSIM / doc / spectreRF ... / MMSIM / doc / spectreRFTheory .../MMSIM/doc/spectreRFvol2

Tak for dine værdifulde oplysninger. men jeg har brug for nogle flere afklaring på dette. hvorfor jeg går efter pss analyse

PSS står for periodisk steady state. Den VCOs falder ind under den kategori af Cyclostationary kredsløb, hvis egenskaber er opretholdt fra cyklus til cyklus. I disse kredse PSS sim beregner det operativsystem punkt nøjagtigt, hvorefter de øvrige analyser kan ske .., nemlig støj -> pnoise, AC -> PAC, STB - kan> pstb, osv. En ikke-konvergerende PSS indikerer uholdbar svingninger. Den spektrale renhed oscillator er nøjagtigt opnås med PSS, som kan være en vanskelig opgave at finde ud af uden den. Håber dette hjælper

kære venner, kan u explian betydningen af de nedenfor uploadet pss grafen, hvad vi kan konkluderes fra denne graf [url = http://images.elektroda.net/43_1237273511.jpg]
 43_1237273511_thumb.jpg
[/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back