R
ranilf
Guest
Hej Jeg er designe en VCO med replika påvirke og har et par spørgsmål.For konstruktion, jeg bruger en differential design som på billedet nedenfor.Dette blev taget fra Razavi bog.Nu til problemerne.Jeg kan ikke ud til at få replika bias til at arbejde ordentligt, da Vds værdi fra pmos i replika bias aldrig matcher belastning pmos i diffamp.Jeg har forsøgt at fastsætte alle pmos i mætning og også alle i lineær, men intet synes at virke.Så her er et par spørgsmål:
1) Skal pmos være i lineær region eller kan de være i mætning, når de handler som en modstand.Eller skal de være i dyb TRIODE region som Razavi bogen siger.
2) Også nogen tips til påvirke transistorer.Jeg bruger VDD = 3.3v og ,35 Micron Technology
3) Hvad er en god værdi for Vref at være.
4) Endelig bør ISS og I1 være den samme værdi, eller bør I1 være halvdelen af den nuværende af ISS, da dette er en halv replica?
Thanks guys, og jeg vil virkelig sætte pris på enhver hjælp, som jeg har siddet fast på dette i lang tid.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav
1) Skal pmos være i lineær region eller kan de være i mætning, når de handler som en modstand.Eller skal de være i dyb TRIODE region som Razavi bogen siger.
2) Også nogen tips til påvirke transistorer.Jeg bruger VDD = 3.3v og ,35 Micron Technology
3) Hvad er en god værdi for Vref at være.
4) Endelig bør ISS og I1 være den samme værdi, eller bør I1 være halvdelen af den nuværende af ISS, da dette er en halv replica?
Thanks guys, og jeg vil virkelig sætte pris på enhver hjælp, som jeg har siddet fast på dette i lang tid.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav