VCO spektre

• Thread starter ahmad_abdulghany
  • Start date
A

ahmad_abdulghany

Guest
Hej

Hvordan kan jeg vise spektrum eller side-bands af en VCO om Matlab

Kan nogen hjælpe?

W 2013 roku o 62 proc. w stosunku do roku poprzedniego wzrosła liczba naruszeń danych, co łącznie poskutkowało bezprawnym ujawnieniem 552 milionów tożsamości. Jak zauważa Jolanta Malak z firmy Symantec, liczba wykradzionych danych dotyczy zarówno podstawowych informacji, jak i wartości intelektualnej.

Read more...

ahmad_abdulghany wrote:

HejHvordan kan jeg vise spektrum eller side-bands af en VCO om MatlabKan nogen hjælpe?

Jeg troede, at der
er en indbygget i Simulink blokere kaldet "VCO" men jeg søgt efter den og fandt den ikke,

så har jeg et andet problem nu, hvordan man opbygger en VCO blokere i Simulink?!

ahmad_abdulghany wrote:

Jeg troede, at der er en indbygget i Simulink blokere kaldet "VCO" men jeg søgt efter den og fandt den ikke,så har jeg et andet problem nu, hvordan man opbygger en VCO blokere i Simulink?!

husseinadel wrote:

du kan bruge orcad; der er bibliotek kaldet ABM, indeholder sommer, multiplikator, integrator .... osv.,,,, kan du simulere vco adfærdsmæssige,

ahmad_abdulghany wrote:husseinadel wrote:

du kan bruge orcad; der er bibliotek kaldet ABM, indeholder sommer, multiplikator, integrator .... osv.,,,, kan du simulere vco adfærdsmæssige,

ahmad_abdulghany wrote:

HejHvordan kan jeg vise spektrum eller side-bands af en VCO om MatlabKan nogen hjælpe?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back