VCR hjælpe

D

devojka

Guest
Alle funktioner på videobåndoptageren er vendt. Eksempel, jeg trykke på play og den udligner, jeg trykker på Stop det spiller, etc., hvad man skal gøre? Tak til alle.

Hvis du er i stand til at skille din VCR så gøre det efter, at du kan rense VCR knapper pap med en rengøring spray eller opløsning, så få det tørret og prøve det, hvis det stadig det samme så er du nødt til at erstatte de knapper, held og lykke. ..

[Quote = devojka] Alle funktioner i videobåndoptageren er vendt. Eksempel, jeg trykke på play og den udligner, jeg trykker på Stop det spiller, etc., hvad man skal gøre? Tak til alle. [/Quote] Ser ud som "mode switch" fik skruet op. Først skal du finde det, og derefter åbne den, og derefter rense det, og derefter sætte everyithing tilbage. :) Så igen kan det være mekanisk problem, der gør "mode switch" vender i den forkerte retning eller ikke fuldt ud til den ønskede position. Kontroller, at og se om det hjælper.

fyre mange tak. Jeg vil foregive at være en repairgirl den kommende weekend :) **** Republiko Srpska zemljo najmilija!

bedre finder jeg en rækkevidde kæreste til at købe en ny, jeg demonteret det, og jeg oprettede et større problem :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back