vedrørende start af rammen pakke i USB

A

arun397

Guest
Hej, Jeg har tidligere skrevet nogle indlæg om mit projekt USB-enhed kerne på en FPGA ...... jeg ville gerne vide, om en SOF pakke er forpligtet til at blive tilføjet (skrevet) i koden for en USB-enhed ............... tak .........

Enheder kan ikke generere SOF. Kun værter (root-controllere og-hubs) generere SOF. Hvis du bygger en fuld hastighed (12 Mbps) enhed, vil Host sende SOF til enheden. Hvis du er ved at opbygge en Host (for eksempel til at kommunikere med en USB-enhed, som f.eks memory stick): lav hastighed (1,5 Mbps) ikke frembringer SOF, fuld hastighed (12 Mbps) skal generere SOF.

[Quote = tkbits] Enheder ikke skaber SOF. Kun værter (root-controllere og-hubs) generere SOF. Hvis du bygger en fuld hastighed (12 Mbps) enhed, vil Host sende SOF til enheden. Hvis du er ved at opbygge en Host (for eksempel til at kommunikere med en USB-enhed, som f.eks memory stick):. Lav hastighed (1,5 Mbps) ikke frembringer SOF, fuld hastighed (12 Mbps) skal generere SOF [/quote] så u sige Jeg har brug for at medtage den i min kode for at modtage SOF fra værten ......... Jeg fik ikke u netop kan u være mere klar du ..........

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back