Verilog-A Node Capacitance Problem

U

unluerdincer

Guest
Hej, jeg bruger Verilog-A til at generere en tre-terminal (3 noder) switch i kadence. Min Verilog-A fil genererer det korrekte IV karakteristika, som jeg forventer, men når jeg forsøger at simulere den fan-out (FO) i en enhed, indså jeg, at Cadence ikke fange defineret gate kapacitans værdi i Verilog-A. For at fange den forsinkelse forskellen mellem en FO4 og FO16, jeg nødt til at tilføje node kapacitans til min Verilog-A model. Jeg har prøvet at definere det som en parameter, men kunne ikke gøre det arbejde i Cadence. Har du nogen forslag til, hvordan jeg kunne definere mine gate kapacitans i Verilog, så Kadence kan fange de fan-out? Thanks

Hej, Har unluerdincer du prøvet at gøre SMTH som jeg (Net1, Net2)

Hej pavel_adameyko, bruger jeg ser op tabeller til at definere mine IV egenskaber, så jeg har ikke "C" i min ligninger. Jeg har prøvet at definere CGS som denne (* desc = "gate-source kapacitans", enheder = "F" *) real CGS, men kunne ikke gøre Cadence simulatoren at anerkende det. Jeg kender ikke nogen anden måde at definere gate kapacitans. Har du nogen forslag? Takket Dincer

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Indlæg tilføjes 09:07 ---------- Forrige post var på 08:53 --- -------</span></span>
Hej pavel_adameyko, bruger jeg ser op tabeller til at definere mine IV egenskaber, så jeg har ikke "C" i min ligninger. Jeg har prøvet at definere CGS som denne (* desc = "gate-source kapacitans", enheder = "F" *) real CGS, men kunne ikke gøre Cadence simulatoren at anerkende det. Jeg kender ikke nogen anden måde at definere gate kapacitans. Har du nogen forslag? Thanks Dincer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back