Verilog-AMS i Cadence

G

goldeboy

Guest
Hej,
Jeg ønsker at afprøve en model af en TXRX i Cadence skrevet i Verilog-AMS.Jeg har udarbejdet verilog-AMS kode succes.Jeg har også skabt symbolet.Men jeg har fundet problemet, når jeg har forsøgt at sætte symbolet i en skematisk vindue og simulere en prøvebænk kredsløb.Jeg tror, der er en konfiguration: at skabe en config se mv.
Please, jeg har brug for din hjælp: Har du et eksempel forklarer, hvordan man simulere en test-bænk kredsløb i kadence med en verilog-am-modulet?
Mange tak.

Åbn dit symbol og gem som Spectre opfattelse.Prøv at generere Netlist og se, at symbolet er identificeret i Netlist første herunder grænsefladen ben.

Sandsynligvis skal du ændre CDF også, hvis det dont arbejde efter denne også.Åbn CDF for symbolet og omfatter pin listen i "Simulering Information" sektionen af symbolet.Senere kan du måske nødt til at åbne en konfiguration for at fortælle, at du vil bruge Verilog i stedet for enhver kredsløb.At du skal angive i konfigurationsvinduet.For at du skal bruge hierarkiet Editor er fastsat i de værktøjer og skabe en celle med henblik Hierarchy editor med samme navn af skematiske, hvor du vil bruge dette symbol.Faktisk Hierarki redaktør kaldes Cofiguration fortæller, om du vil bruge en skematisk, Netlist, Verilog, VHDL eller Verilog-A for et symbol, der anvendes i den skematiske

Prøv at følge trinene i nævnte rækkefølge.Dens lidt tricky, og du skal følge mange Cadence dokumenter, sandsynligvis i processen.Men værktøjet er værd at prøve for resultaterne og alsidig brug.Jeg brugte det engang tilbage, og jeg er ikke sikker på, om proceduren er den samme i opdaterede versioner.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back