Verilog: Diverse Advarsler ADVARSEL: Xst: 1710WARNING: Xst: 1895

L

laserbeak43

Guest
Hej,
Dette er en fortsættelse af mit projekt at formatere en LCD-skærm på mit spartanske 3E Starter Kit.Jeg var en succes, hvis du er nysgerrig, den tråd er her.
Jeg har lavet en ny version (starter på linje 100) i den kode, der skulle give mig til at skrive et tegn til LCD, men det ser ikke ud til at virke.And I'm getting underlig advarsler.
Jeg har indsat dem her:
http://pastey.net/128919

og disse advarsler, at jeg får hvis jeg kommentere den del ud.
Citat:

ADVARSEL: Xst: 1780 - Signal <stateDD> er aldrig brugt eller tildelt.

ADVARSEL: Xst: 646 - Signal <init> er tilknyttet, men aldrig brugt.

kunne nogen behage hjælp, det er meget vigtigt.
takTilføjes efter 1 timer 10 minutter:Mine seneste kode
Citat:

ADVARSEL: Xst: 2734 - Ejendom "use_dsp48" er ikke relevant for denne teknologi.

ADVARSEL: Xst: 1710 - FF / Latch <LCD_E> (uden init værdi) har en konstant værdi på 0 i blok <LCDInit>.

ADVARSEL: Xst: 1895 - På grund af andre FF / Latch trimning, FF / Latch <init> (uden init værdi) har en konstant værdi på 0 i blok <LCDInit>.

ADVARSEL: Xst: 1895 - På grund af andre FF / Latch trimning, FF / Latch <LCD_RS> (uden init værdi) har en konstant værdi på 0 i blok <LCDInit>.

ADVARSEL: Xst: 1710 - FF / Latch <FFd4> (uden init værdi) har en konstant værdi på 0 i blok <stateDD>.

ADVARSEL: Xst: 1710 - FF / Latch <LCD_E> (uden init værdi) har en konstant værdi på 0 i blok <LCDInit>.

ADVARSEL: Xst: 1895 - På grund af andre FF / Latch trimning, FF / Latch <init> (uden init værdi) har en konstant værdi på 0 i blok <LCDInit>.

ADVARSEL: Xst: 1895 - På grund af andre FF / Latch trimning, FF / Latch <LCD_RS> (uden init værdi) har en konstant værdi på 0 i blok <LCDInit>.

ADVARSEL: Xst: 1710 - FF / Latch <stateDD_FFd4> (uden init værdi) har en konstant værdi på 0 i blok <LCDInit>.

ADVARSEL: Xst: 2677 - Node <stateDD_FFd3> sekventielle type er uvedkommende i blok <LCDInit>.

ADVARSEL: Xst: 2677 - Node <stateDD_FFd2> sekventielle type er uvedkommende i blok <LCDInit>.

ADVARSEL: Xst: 2677 - Node <stateDD_FFd1> sekventielle type er uvedkommende i blok <LCDInit>.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back