Verilog dynamisk instantiering?

S

sivasankar

Guest
Hej, Er der nogen krop ved, hvordan man kopiere et modul eksemplifikation til flere gang dynamisk i Verilog? eksempel `ifdef PHY_MEM_4` definere MEM 4 `elsif PHY_MEM_5` definere MEM 5 `endif RAM U_RAM (cs_n, cas_n ras_n, .....); Jeg ønsker, at denne RAM omgang at blive gentaget flere gange, afhængigt af compilier dirictives` definere MEM 4 eller 5 eller 6 ... svar mig sivasankar

Jeg vil gerne vide om dette, også. kan nogen vide, bedes du besvare og pm mig!

Undskyld, jeg tror, ​​der er ingen simle / genvej måde

der er ingen genvej u hve at skrive det, men interne signaler u hve valg at bruge eller ej

God tid til at skifte til VHDL og bruge genererer erklæring. Bare for sjov, så ingen flammer eller igangsætning af en religiøs krig mellem VHDL og Verilog, okay? Jeg tror, ​​hvad en masse folk gøre, er at køre en pre-processoren, som et Perl-script, på deres Verilog kode til at håndtere ting som dette. Jeg bruger primært VHDL, men jeg arbejdede på et Verilog butik for et par år tilbage, hvor en af ​​de fyre ville opkalde sin oprindelige kildefiler *. vpre. Så han ville køre sin pre-processor på dem og konvertere dem til standard *. mod-filer. Ud over at kopiere instantieringer han ville også gøre nogle rudimentær form / havn bredde kontrol. Radix

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back