VHDL "efter" erklæring

C

carbon9

Guest
Hej, jeg forsøger at bruge "efter" erklæring om at ændre nogle variabler som tiden går som i den følgende kode:
Code:
 bibliotek IEEE, brug ieee.std_logic_1164.all; enhed p82 er port (A, C, CLK, RST: i std_logic; x: ud std_logic); slutningen p82, arkitektur adfærd p82 er typen, er (stateA, stateB); signal pr_state, nx_state: stat; begynde ----- underdel ------- - processen (RST, CLK) begynder if (RST = '1 '), så pr_state

eller skrive det på en anden måde:
Code:
 ... når stateA => vente 10 ns; x

Tak for svar. Jeg har prøvet at øge thenumber af stater og problemet er nu løst. Regards

Nogle VHDL Værktøjet vil ikke gøre denne forsinkelse, som jeg kender.

bruge vente erklæring ............. sikker på u vil få udgang ....

Hej, jeg forsøger at bruge "efter" erklæring om at ændre nogle variabler som tiden går som i den følgende kode:
Code:
 bibliotek IEEE, brug ieee.std_logic_1164.all; enhed p82 er port (A, C, CLK, RST: i std_logic; x: ud std_logic); slutningen p82, arkitektur adfærd p82 er typen, er (stateA, stateB); signal pr_state, nx_state: stat; begynde ----- underdel ------- - processen (RST, CLK) begynder if (RST = '1 '), så pr_state

eller skrive det på en anden måde:
Code:
 ... når stateA => vente 10 ns; x

Tak for svar. Jeg har prøvet at øge thenumber af stater og problemet er nu løst. Regards

Nogle VHDL Værktøjet vil ikke gøre denne forsinkelse, som jeg kender.

bruge vente erklæring ............. sikker på u vil få udgang ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back