video pic ADC

S

suwaii

Guest
Jeg bruger PIC mikrocontroller til at konvertere video analog til digital og jeg afbryder pic

efter få sekunder så jeg continoue konvertering ...således at der efter afbryder færdig med den

videosignal vil starte konverteringen fra beging linje # 1 eller starte fra det stop ......

Każdy pamięta niedawne ujawnienie luki Heartbleed, która została nazwana "największym zagrożeniem w dziejach internetu". Bug pozwalał na kradzież danych z serwerów i niemożliwe jest podsumowanie, jakich szkód narobił. Tymczasem odkryto kolejną dziurę w OpenSSL..

Read more...

Hi suwaii,

Jeg er ikke sikker på, hvad dit spørgsmål er.

Skål

Johann

ADC video med ADC af PIC???
Jeg ved, at båndbredden på videoen er 6,5 MHz (NTSC).Hvis du ADC det, du har brug for DAC har fået prøve> = 13 MSPS....ADC af PIC har fået stikprøven = 200 Kbps!
.......
Held og lykke for U!

Jeg vil skrive igen:

da vi ikke kan måle data ved høj hastighed direkte til parallelport og
uden at bruge FIFO hukommelse antage, vi ønsker at konvertere videoen analoge signal

til digitale og konvertering butik i SRAM, så vi er nødt til at stoppe analog video

signal at give pc-parallelport tid til at læse den digitale video, der opbevares i SRAM

hvordan vi kan stoppe videosignal, og hvis vi holder op med DAC chip konvertering vil video

signal stop og efter DAC chip fortsat konvertering vil video signal fortsætte fra

hvor det stoppe eller starte fra begyndelsen linje # 1 billede

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back