Viewsonic N1700w LCD-TV-tuner og VGA / DVI OSD problemer

E

EmerJency

Guest
Jeg har en Viewsonic N1700w HDTV LCD-skærm, at jeg har været der nogle problemer med.Tunertilstand billede er meget mørkt, kan næppe se, og VGA / DVI transportformer har problemer med On Screen Display.Når du er i tuner eller sammensatte tilstande, kan jeg se og arbejde med OSD-menuen, men kan ikke se den kanal klart (er nødt til at vende kontrast vej op, men det er mørkt sort og hvid - ingen farver).Når jeg er i VGA / DVI mode, tilsluttet computeren, OSD kommer op som en sort firkant i midten af skærmen, men jeg kan ikke se menupunkter.Jeg er nødt til at vende kontrast til 100% for edb-brug, men det er lyse og anvendelige til almindelig brug.Jeg håber nogen kan hjælpe mig forsøge at fejlfinding af problemet og kan uploade en kopi af den service manual.Jeg kan købe nogle IC's direkte fra Viewsonic så hvis jeg kunne få den service manual jeg kan gøre arbejdet selv.

Tak

EJLagt efter 1 timer 8 minutter:Kan nogen forklare mig, hvad formålet / funktion inverter er i et LCD-display.Jeg har en fornemmelse, som jeg nødt til at udskifte mine da jeg nødt til at holde kontrast og lysstyrke på 100% for at se displayet.

Tak

EJ

ps Den fulde modelnummer denne enhed er VLCDS24517-1W

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back