vifte af RFID

R

rectifier

Guest
Jeg vil gerne vide om, hvad faktor, betyder den række af RFID afhænge af? også jeg ønsker at starte projektet om RFID og jeg har brug for den maksimale rækkevidde, så kan nogen fortælle mig den maksimalt opnåelige interval for aktive og passive tags med detaljerede oplysninger ...

Læs serien er defineret som et maksimum MEDDELELSE afstand mellem læser og tag. Læste række typiske passive RFID-produkter varierer fra omkring 1 cm til 1 meter, afhængigt af systemets konfiguration. Læste sortiment af en RFID-enhed er generelt påvirket af følgende parametre: a) Driftsfrekvens og udførelse af antenne bredbånd b) Q af antenner og tuning kredsløb c) Antenne orientering d) Excitation strøm og spænding e) Følsomhed af modtageren f) Kodning (eller modulation) og afkodning (eller demodulation) algoritme g) Antal databit og detektion (fortolkning) algoritme h) Betingelse af driftsmiljøet (metallisk, elektrisk støj), osv. Med en given driftsfrekvens, at ovennævnte betingelser (a - c) er relateret til antennen konfiguration og tuning kredsløb. De betingelser (d - e), bestemmes af et kredsløb topologi af læseren. Betingelsen (f) kaldes kommunikationsprotokol af enheden, og (g) er relateret til en firmware program for fortolkningen af data. Hvis man antager, at enheden er drives under en given betingelse er læst vifte af enheden i høj grad påvirket af resultaterne af antennen spolen. Det er altid rigtigt, at en længere læse serien forvente med den større størrelse af antennen.

Hej, Du har forskellige former for passiv RFID-kortet alle baseret på anden teknologi. Du har PROXIMITY Cards til 125 KHz og 13,56 MHz baseret på ISO14443 max afstand: 4 op til 10 cm (Mifare 13,56 MHz) Du har også VISINITY Cards til 13,56 MHz baseret på ISO15693 op til 1 meter Max. Du har også 914 MHz og 868 MHz kort, der kan arbejde på afstand af 10 meter eller mere! .. De er også passive kort. hilsen, Paul.

Jeg brugte caliso baseret på ISO15693 de claming 1 meter max, men jeg fik kun 10cm

De NEX dokumenter indeholder hele oplysninger, du har brug for, når du starter med RFID. Basics og avancerede oplysninger. UHF spænder fra 860-930MHz (ISO / IEC 18.000-6) har den højere række! Regards!

Er det muligt at designe RFID med 2000m rækkevidde? Hvordan? Nogen venligst ....

2 km rækkevidde i RFID? Umm ..... Ikke rigtig! (Ikke engang UHF til min bedste viden).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back